viernes, 25 de enero de 2013

Valoració de Blogs

En aquest article faré una valoració dels millors blogs de la classe.
Començo per el blog del meu amic Joel Miró, el blog està força bé, la plantilla m'agrada molt, és innovadora, tot i que falta perfilar alguns espais amb blanc com el blogroll Els articles són bons, ja que el tema de la fotografía no el domino, he après moltes coses.
Us deixo l'enllaç aquí.

El seguent blog es el del Gerard Castañé sobre el ciclisme, a mi m'agrada força el cilcisme i cada cap de setmana faig una ruta amb el meu tiet. La plantilla m'agrada força, i els articles no estan gens malament, ala plantilla deixa un espai per que tu puguis ficar una foto en cada article, i el Gerard no ho ha fet a tots i queda una mica malament.
Us deixo l'enllaç del blog aquí.

Seguidament parlarem del blog del Luis Mendoza, la plantilla del blog del Luis no m'agrada massa, però el contingut dels articles és bo, té un codi QR, cosa que els anteriors blogs no tenien, i té un Gadget que per una part pot semblar "cutre" o divertit, aquest gadget consisteix en alimentar peixos.
Us deixo l'enllaç del blog aquí.

I per acabar parlem del blog de l'Abel García, tracta sobre els vídeos, a mi m'encanta veure vídeos, sobre tot dels videojocs. Els articles m'agraden però el que no m'agrada del blog és que la plantilla no te res a veure amb el tema.
Us deixo l'enllaç al blog aquí.

0 comentarios:

Publicar un comentario