lunes, 14 de enero de 2013

Videojocs: El millor entreteniment

Jugar a videojocs, és una forma d'etreteniment, hi ha molts tipus de videojocs i cada un d'aquest té alguna cosa que el fa fer diferent dels altres videojocs, això probablement va ser el que va fer jugar a els videojocs.
Vaig començar a jugar-hi quan era bastant petit, a la edat de uns 7 anys, els meus primers videojocs van ser de fútbol, com el fifa 2005, i algun d'estratègia, com el Imperium.
Al cap d'un temps i molta insistència, el meu pare em va comprar la meva primera consola, la Play Station 2, era una consola bastant gran i pesada, no tenia molta capacitat, però era suficient. La majoria dels jocs que tinc són de jocs d'espots, com per exemple el FIFA, PES, o NBA Live, però també en vaig comprar d'aventures. En aquells moments la calitat del videojoc no estava a l'alçada dels que hi ha ara, però per el moment no estava malament, però en gràfics fallava molt.
Al cap del temps la Play Station 2, va passar a un segon pla, per què va sortir la Play Station 3. La PS3 era, esteticament, més bonica que la PS2, i tenia molta més capacitat. Les primeres PS3 podien admetre jocs de la PS2, però al poc temps va deixar de funcionar, la calitat dels jocs era molt més bona, i va llençar la possibiltat de jugar en línea.

Ara la PS3 és una molt bona consola i m'ho passo molt bé jugant a els meus jocs.

1 comentarios:

  1. Per mi també és el millor entreteniment perquè és ppt passar un bon temps de diversió amb els amics.

    ResponderEliminar